1. W krzywym zwierciadle: Witaj, Święty Mikołaju 9+/10
2. Benny i Joon - 9/10
3. Diabolique -7/10
4. Rewolwer i melonik - 5/10
1."Benny i joon" 9/10
2."W krzywym zwierciadle: Witaj, Święty Mikołaju"
3."Diabolique" 4/10
"Rewolwer i melonik" widziałem, ale dawno. Pewnie byłaby ocena 3-5.
1 - Benny i Joon - 9
2 - Diabolique - 7
3 - W krzywym zwierciadle: Witaj Święty Mikołaju - 6
4 - Rewolwer i melonik - 5
1 - Benny i Joon - 9
2 - Diabolique - 7
3 - Nie ma tego złego - 7
4 - W krzywym zwierciadle: Witaj Święty Mikołaju - 6
5 - Nezwykła opowieść - 6
6 - Rewolwer i melonik - 5